Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 21 januari 2011

Världens snällaste

Chattade med min kära son på facebook för en stund sen. Jag skrev o frågade om han kan vara med Edvin o Thea den lilla stund som jag ska på Viktväktarna på måndag kväll. Fick till svar: "- Aldrig, tror du jag är helt dum i huvet eller?" ... och någon sekund senare:"- Skoja bara, självklart kan jag det!" Han är så snäll Jonathan, det har han alltid varit, och det har vi alltid fått höra på skolan när det är samtal o sånt. Förstår inte att han ska fylla tonåring i år. Min fina Jonathan, den första i skaran av tre underbara juveler. Är så stolt över dom alla! 

Inga kommentarer: