Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 14 januari 2011

Sköna fredag!

Äntligen fredag! Det har varit en intensiv vecka på jobbet, och det känns underbart att den är över.... framförallt att man förhoppningsvis får sova lite längre i morgon bitti, har varit mer död än levande varje morgon hela veckan.
Jonathan ska sova hos en kompis i Sundsvall i natt, han pratade om att åka buss själv och det kändes inte helt tryggt, men som tur var erbjöd sig fadern att både skjutsa och hämta, det känns betydligt tryggare!
Jag, Thea och Edvin har beställt en familjepizza som vi väntar på nu.... och senare kommer Lottis och hälsar på. Det blir tacochips och "Helens räk-gegga" till fredagsmys i kväll, mumsigt! En riktig nyttokväll med andra ord! ;-) Eller inte.... nåja....
I helgen blir det bara lugnt o skönt. Har åtminstone inga andra planer.

Inga kommentarer: