Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 2 januari 2011

Vart tog ledigheten vägen?

Sista lediga dagen, i morgon är det åter till jobbet som gäller. Men det blir nog en lugn vecka. Mån, ti, on, sen är man ledig igen på torsdag och sen på fredag har vi planeringsdag. Skönt.
Dagarna har gått så fort, fast jag inte har gjort nåt särskilt. Har varit jätteskönt att vara ledig, men på nåt konstigt vis så är det rätt ok när allt blir som vanligt igen också. Och nu är vi på rätt sida om året också, det blir ljusare och man kan börja längta till sommaren.
Till veckan ska jag försöka komma igång med mina promenader igen, har varit mycket stillasittande på sistone. Om nån vecka kör Friskis & svettis igång också och jag måste försöka ta mig i kragen och komma igång med det med. Det nya livet börjar, som alltid när det blir en ny termin...;-)
Känner mig så glad och positiv, känner att det kommer att bli ett bra år! =)

Inga kommentarer: