Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 18 januari 2011

Ser ni skillnaden?




...Och jag menar inte att korten är tagna med två olika kameror..... Jag menar....golvlisterna!!!! Första kortet äckligt 70-talsbruna, varav en helt trasig..... och det är just den trasiga jag är så glad över, för det gjorde att jag skulle få listerna utbytta! Och idag, äntligen, efter att ha tjatat sen i oktober, hade snickaren varit här och gjort det! Nu.....vitt och fräscht! Vilken skillnad! jag tycker genast att hela hallen kändes ljusare! Konstigt vad så lite kan göra!
Jag har även tjatat om nya persienner sen i oktober, även där har Härnösandshus äntligen tagit tag i saken för idag var en kille här och mätte fönstren. De är då inte snabba på Härnösandshus, inte vaktmästaren som sköter allt i alla fall....
Nu ska jag ta och baka nåt, får besök av min gamla Sländan-kollega Eva-Lill i kväll. Ska bli trevligt att träffas o prata lite mer än man gör när man ses på stan och Härnöhallen...
Dags att sätta fart!

Inga kommentarer: