Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 27 januari 2011

Konstnären har vaknat

När Jonathan var yngre älskade han att rita och måla. Han gjorde det jämt, precis som jag själv gjorde som barn, och som Thea gör nu. Någonstans under åren försvann intresset hos Jonathan, vilket jag tycker är synd, eftersom han är otroligt duktig på att rita. Nu har han helt plötsligt hittat en ny "bana" inom ämnet. Han har fastnat för "grafitti" och ritar bild efter bild. Kul att en del av intresset har vaknat till liv igen! Jag vet ju själv hur bra man mår i själen av att måla, teckna och skriva.
Gillar skarpt den bilden längst upp i mitten...;-) Speciellt att det är hjärtan runt om...=)

Inga kommentarer: