Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 17 november 2013

Utbrott

Det där med syskonkärlek går i vågor. Efter att de en ganska lång period hållit ganska sams är Thea och Edvin nu inne in i en period då de håller på driver sin mor till vansinne!!! De annärker på ord till varandra och retas med varandra HELA tiden. Jag fick nyss ett rejält utbrott och skrek och var galen och smällde igen dörren till toan! Dumt av mig, men det tog visst. Det blev tvärtyst en lång stund och sen bad de varandra om ursäkt. Grrr,  det kokar i mig fortfarande.....Att det ska vara så svårt att hålla sams! Måtte denna period snart vara över. Står inte ut.

4 kommentarer:

Christina sa...

Hahaha...låter lite välbekant det där.

Cattis sa...

Hur kan du tycka det? Dina barn bråkade väl aaaaldrig?? ;-)

Anonym sa...

Det är så skönt att höra att det finns fler föräldrar som tappar humöret ibland när barnen bråkar..

Catarina sa...

Ja visst är det så... Ibland tror man att det bara är hos oss det händer, men det är nog ganska lika överallt egentligen!