Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 27 november 2013

En salig röra

Usch, jag tycker det blir mer och mer rörigt här, i stället för ordning och reda! Gräver i kartonger lite här och lite där, och det blir bara mer och mer kaos!... Igår var jag hemma med Thea, likaså idag. Hon klagar över huvudvärk och har extremt nära till tårarna hela tiden. Alltså inte supersjuk men hon behöver vila upp sig, det har hänt mycket i hennes liv de sista veckorna och nu verkar allt komma i kapp. 
Med andra ord borde jag dessutom haft tid på mig att få lite ordning, men nä...nån ordning ser jag inte röken av! Fick åtminstone upp mina gardiner från  Dollarstore igår. Vanliga vita, men fint blev det! 
Idag har även jag en hiskelig huvudvärk, hoppas den snart ger sig iväg...




3 kommentarer:

Lottis sa...

Men herregud Catarina, du har ju nyss flyttat in! Jag tycker du har hunnit jättemycket på bara några dagar, var inte så hård mot dig själv!

Madde sa...

Jag instämmer med Lottis, du har ju hunnit huur mycket som helst redan! :-)
Men jag förstår, helst vill man ju bli klar med allt på en gång, helst igår!

Cattis sa...

Ja jag är ju så otålig, vill ha klart direkt! :-)