Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 14 november 2013

Stolt och glad!

Har varit på det bästa utvecklingssamtalet någonsin med Jonathan! Han fick så mycket beröm att han är mer aktiv och engagerad i skolan nu! Han har ju varit minst sagt skoltrött länge och inte gjort ett dugg mer än som behövts. Jag har märkt att han ansträngt sig mer denna termin, men att få det bekräftat från lärarna kändes bra! Det är ju liksom slutklämmen i grundskolan nu. Härligt! 
Det har överlag varit en bra dag. Tycker det mesta känns lättare nu än för några veckor sen, det känns bra! Och i morgon kommer lillebror o Linda! :-)
Nu ska jag förhöra Edvin på gångertabeller!

2 kommentarer:

Christina sa...

Bra jobbat Jonathan!!!

Cattis sa...

:-D