Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 23 november 2013

Belåten

Känner mig så nöjd och belåten med dagen! Ann och Lottis har hjälpt mig att köra grejer och tro det eller ej, men vi har kört varenda kartong, och allt annat som vi kunde ta i våra bilar! Det är "bara" möblerna kvar och det känns helt otroligt att vi fått så mycket gjort! På eftermiddagen hade jag tur att bli bjuden på middag hos Ann, och sen gick jag hem och frostade av frysen. Just nu sitter jag i mitt minst sagt kala hem och ska snart lägga mig och sova allra sista natten här. Känns konstigt, men bra. Känner mig mycket nöjd med dagen, det har till och med gått bra med ryggen! 

Inga kommentarer: