Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 7 november 2013

Påbörjat julklappsinköp

Idag har jag inhandlat en julklapp till Thea. En början, känner mig nöjd! När jag gick hem från jobbet fick jag ett mess från hon som ska flytta in i den här lägenheten att någon skulle komma och titta på hennes lägenhet idag kl 17!!! Då tändes så klart ett litet hopp! Vi skulle höras sen men jag har inte hört något än, så jag vet inte hur det gick. Hoppas jag får veta under morgondagen! Tänk om det blir flytt innan jul trots allt...? I morgon är det fredag igen, den här veckan har verkligen bara försvunnit! Längtar tills nästa fredag för då ska brorsan och Linda komma på visit! 

Inga kommentarer: