Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 27 november 2013

Jag har ett köksbord!

Äntligen har jag ett köksbord! Även om jag bara varit utan några dagar så är det några dagar för mycket! Jag och Thea har skruvat ihop stolarna alldeles själva! Bordet förstod jag mig dock inte på såjag  fick hjälp av Ann att skruva ihop det. Blev perfekt! Thea har haft ont i huvet till och från idag också, men eftersom det inte är hela tiden får hon prova gå till skolan i morgon. 
Idag har lägenheten på Flöjtgatan städats ur och jag har varit dit med nycklarna. I morgon ska Härnösandshus besiktiga den och sen är jag (förhoppningsvis) av med den. Nu måste jag gå och sova!

2 kommentarer:

Christina sa...

Kanonfint!!!

Cattis sa...

Ja det blev bra!