Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 30 november 2013

Effektiv lördag

Oj vad mycket som blivit gjort idag! Har
packat upp mååånga kartonger... Sen ringde jag och mutade Erik: "Du får mat här om du sätter upp hyllor och sånt åt mig!" Han var lättövertalad, så nu är allt uppsatt! Blev kanoners! Fick även upp skenan i taket bredvid sängen, så nu har jag "skärmat av" lite med tyg. Skulle dock  behöva skärma av vid fotändan av sängen också men vet inte riktigt hur ännu. Hur som helst känner jag att det blir grymt trivsamt och bra här! Har även hunnit med att shoppa några julklappar idag. I morgon kan det faktiskt bli klart här om jag ligger i lite grann. Skönt! Just ja, adventspyntat lite mer har jag också gjort. Polkagrisar i ljusstaken i år!

3 kommentarer:

Helen sa...

Vad duktig du är! Och polkagrisar var ju himla kul!

Fanny sa...

Välkommen till Rosenbäcken! :D
Vill du fortfarande bli av med det stora bordet, eller har du bestämt dig för att behålla det?

Cattis sa...

Tack Helen, och Tack Fanny! Nu ska jag behålla bordet, det fick oväntat plats i vardagsrummet! :-)