Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 1 december 2013

Så gott som klar!

Nu är det inte mycket kvar alls! Det mesta är helt klart här hemma! Känns jättebra! Lite smakprov från nedre våningen ser ni här...
Har donat hela dagen idag också, och varit med lite kartonger till insamlingen. Har nu sorterat upp alla kartonger jag fått låna här och var så jag kan lämna tillbaka alla under veckan. Skönt!
Första adventsljuset är givetvis tänt idag också, att det är bara tre veckor till jul går över mitt förstånd. Vart tog november vägen? 

6 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh vad fint ni fått det! =)

Cattis sa...

Tack! :-)

Anonym sa...

Det blev superfint! Måste komma på besök snart!
Vad duktig du varit!
Kram Britta

Cattis sa...

Tack Britta! Ja kom och hälsa på! :-)

Lottis sa...

Jättemysigt! Va fint det blev i köket med den gamla symaskinsbänken :-)

Cattis sa...

Ja det blev riktigt bra!