Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 12 december 2013

Jag hatar Ivar!

Ivar är här. Namnet på stormen som viner utanför. Jag är livrädd när det är sånt här väder. Omöjligt att försöka sova och ligger bara och tänker på allt hemskt som kan hända. Usch! Hoppas han sticker snart!
Idag var Jonathan feberfri och piggare, så pass att han ställt in sig på skola i morgon! Snacka om snabbövergående, tack och lov! Så nu har han testat tomtedräkten i kväll...:-)
Ann och Alex har varit här på en fika, alltid lika trevligt. Har även varit och tagit bort födelsemärket idag, det var INTE skönt att få en bedövningsspruta mellan tummen och pekfingret, men sen gick det ju bra. Nu är det bara att invänta svar och hoppas att det inte är ett farligt födelsemärke. Har ont i handen, mycket ondare än när jag tagit bort det på ryggen, men det blir väl bättre  snart. Skönt att det är borta nu i alla fall, ska ta stygnen den 27 dec.
Nu är det dags att försöka sova, hur nu det ska gå i detta väder? Hoppas Ivar har dragit sin kos innan morgonen gryr. 

Inga kommentarer: