Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 25 december 2013

Jul-mys

Hemma i Härnösand igen efter en mysig jul hemma hos mamma och Jerry. Det var som en jul ska vara...Trevlig stämning, god mat, förväntansfulla och nöjda barn, det bästa umgänget....ja rubbet! Alla barnen blev så glada för sina julklappar. Själv fick jag en superfin lykta att ha på bron av mamma och Jerry. Den var dock så stor att jag inte fick med mig den hem i Golfen bland all annan packning, så de får ta upp den  när de kommer i nyår i stället. Fick även ett jättefint brödfat av brorsan och Linda. Edvin hade köpt ett blockljus åt mig och Jonta en chokladkaka! =) Åkte idag efter frukosten eftersom Thea skulle fira julafton nummer två idag med sin pappa. God fortsättning på er allihopa! Jag har av någon anledning varit ovanligt dålig på att fota, så jag har snott bilder som Jerry skickat till mig, där av är de lite små.






4 kommentarer:

Christina sa...

Ja visst har det varit en underbar jul!

Cattis sa...

Precis som det ska vara! :-)

Fangoria sa...

Jag sov i mitt barndomsrum i jul, ser totalt annorlunda ut där nu men ger samma känsla. =) Er jul ser ut att ha varit fin!
God fortsättning!

Cattis sa...

Ja vad minnen kan väcka känslor! God fortsättning till dig o familjen också!