Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 27 december 2013

Back to work

Det är fredag morgon och jag ska snart till jobbet. Inga barn på förskolan idag så det blir lite andra arbetsuppgifter än vanligt. Mina barn ska få vara hemma ensamma idag, hoppas de inte bråkar alltför mycket... Tur det fortfarande är nära hem från jobbet! Just nu sover de, hoppas de sover en bra stund till. Det kändes lite trögt när klockan ringde nu på morgonen, har sovit ovanligt bra dessa lediga dagar, bortåt halv nio, nio... Och det är jättelänge för att vara mig! Skönt och välbehövligt. Nu ser jag fram emot nyår när mamma och Jerry kommer upp och får se hur vi bor. Bara fem dagar kvar av 2013 nu. Ofattbart att ett år har gått igen...

Inga kommentarer: