Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 17 december 2013

Vattenpöl i badrummet...

Kom just hem från jobbet och skulle gå på toaletten då jag klev rätt in i en vattenpöl i badrummet! Fick leka detektiv och hittade ett droppande rör under handfatet så nu har jag ringt Calle o co och väntar på att någon ska komma och kolla det... Suck...Det måste ha droppat ett bra tag eftersom det var en rejäl pöl! Dock inte i morse för det borde jag ha märkt. Jag tänkte precis åka och handla och baka lite nu när jag haft min "tidiga" dag, men nu vill jag ju vänta tills någon har varit hit. Hoppas verkligen att det kommer någon snart! Elände. 

Inga kommentarer: