Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 4 december 2013

Morgonstund

Tycker om när jag blir klar i tid och får en stund över på morgonen. Skönt att tända  ljus och bara vara en stund. Idag vaknade jag upp med halsont och huvudvärk, hoppas det blir bättre in på dagen... 
Är ganska less på att vara utan tv, internet och telefon nu kan jag lova! Att det ska behöva ta sån tid! Ringde Telia (som blir min nya operatör, eftersom Tele2 inte kunde leverera sina tjänster idenna  fastighet). De sa att det ska vara klart senast den nionde! Så i så fall är det några dagar kvar...suck...
Det är ju Idol-final på fredag också! Måste nog våldgästa någon då...
Tur jag har mobilen åtminstone...Vilka världsliga problem jag har!
Idag har jag långdag. Snart dags att bege sig.

Inga kommentarer: