Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 22 november 2013

Effektiv!

Tar en liten paus... Jösses vad effektiv jag  kan vara när jag måste! Kl är 12.56 och jag har hunnit massor! Har dessutom varit till vårdcentralen och tagit bort födelsemärket och blivit sydd på ryggen, plus varit på två ställen och hämtat fler kartonger. På vårdcentralen ville läkaren ta bort födelsemärket mellan tummen och pekfingret också för att skicka till labb för att utesluta nåt farligt. Han tyckte det såg "spretigt" ut och de bör vara jämna i formen. Jag fick så lov att säga ifrån just idag så jag kan bära grejer, men fick en tid den 6 dec i stället. Bra att de kollar ordentligt, har gått och oroat mig över just det märket en tid, vill kunna släppa det. Nu lunch och åter till kartongerna! Känner mig nöjd att det går framåt!

2 kommentarer:

Christina sa...

Åh vad jag önskar att jag kunde hjälpa dig!!!

Cattis sa...

Det vet jag att du gör...Dumma jobb! :-/