Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 19 november 2013

Flyttångest

Klockan är 23.36 och jag ligger och vrider och vänder mig och funderar hit och dit. VEM ska hjälpa mig att bära möbler? Många har erbjudit sig att hjälpa till att bära, men det är mest kvinnliga arbetskamrater/kompisar. Är så klart jättetacksam över det och ska tacka ja till all hjälp jag kan få.... Men det känns som det behövs starka grabbar för att bära möblerna, och ingen kan! Vad ska jag ta mig till? Jag var så glad när jag gick hem från jobbet idag, nu är jag orolig och olycklig. Känns som jag inte kommer sova en blund i natt. Skulle verkligen behöva få flytta det mesta redan nu i helgen, men det ser mörkt ut. Suck. Förstod att det skulle bli så här.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Om du har flera tjejer som hjälper på samma gång går det nog lika bra som ett par killar! :)

Catarina sa...

Det verkar lösa sig trots allt!