Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 23 september 2010

Vart tar veckorna vägen??

Den frågan har jag ställt många gånger, men man börjar ju undra.... nu är det torsdag igen! Det har varit en jobbig vecka på flera plan, därav dålig uppdatering.

Igår var jag i alla fall på tjejmiddag hos Helen. Hon hade gjort nån kyckling och risrätt med spännande, annorlunda kryddor, och en fantastiskt super-duper-god efterrätt! En riktig tiopoängare. Minns inte namnet på den, men håll utkik på http://www.tjejmiddag2009.blogspot.com/ . Där lägger vi sedan ett tag tillbaka ut recepten på våra tjejmiddagar. Jag säger bara: GÖR efterrätten! Vet inte om Helen hunnit lägga ut recepten redan, men om inte, så kommer det snart...Den hette nåt med "cookie" och "cheesecake" i alla fall, så mycket kommer jag ihåg....
Nästa gång är det min tur att ha tjejmiddag, det blir preliminärt den första november. Vet redan vad jag ska göra till efterrätt, men inte varmrätt. Det är alltid svårare att komma på den...

Nu ska jag snart se Idol med barnen.
Skönt att det snart är helg igen. Hej svejs!

1 kommentar:

Madde sa...

När man klickar på tjejmiddagslänken så står det bara att länken inte finns??