Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 11 september 2010

Storfiskar´n

Idag fick Jonathan följa med William och hans pappa ut och fiska. Han kom hem nu  på eftermiddagen med en fin regnbåge på ett kg! Gissa en som var stolt??!! De andra hade inte fått nån fisk. Nu har Patric fått rensa fisken eftersom jag tycker det är skitäckligt rent ut sagt... men i morgon ska vi smaka på den, det ska bli spännande! Vet inte om jag ätit regnbåge nån gång.
Kul för Jonathan hur som helst!!!

Tidigare idag var jag och lillgumman på promenad. Eller rättare sagt jag gick och hon cyklade. Vi var in på Härnöhallen och hon fick en glass som hon satt och mumsade på innan vi gick hem igen.
I kväll blir det mys i soffan. Patric och jag har hyrt en film som vi ska se. Ska sprätta vinflaskan vi fick av Anja o Mattias för ett par veckor sen. Ska bli spännande att smaka ett nytt vin som jag aldrig har druckit.

2 kommentarer:

Anja sa...

Vilken firre!! Hoppas att vinet smakar :-)

Christina sa...

Fin regnbåge!!!Bra gjort av Jonta.Han var riktigt STOLT när han ringde och berättade!