Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 27 september 2010

Trött

Jag är så fruktansvärt trött! Antar att det beror på allt som händer i mitt liv just nu. Trodde nästan inte jag skulle komma upp ur sängen i morse. Men men...Jag har jobbat som vanligt, slutade halv fyra. I morgon bitti kl åtta ska jag iväg och titta på lägenheten på Klarinettgatan. Hoppas den känns bra så jag kan bestämma mig så jag får ett flyttdatum. Tänkte fråga om jag kan få flytta in i mitten på månaden och betala en halv hyra? Hoppas jag får göra det. Det blir så jättedyrt annars och svårt att få råd med allt. Det kostar ju en del när man ska flytta även om man har mycket. Flytt av telefon, internet, osv...och dessutom småsaker som gardinstänger, duschstång, och annat smått man behöver. Självklart känns det lite jobbigt, men allt känns bättre när det är klart, det är därför jag vill få klart ett flyttdatum så jag kan planera lite. Måste försöka hitta nån man kan låna flyttkartonger av också. Mycket att tänka på är det allt.
Blir i alla fall en stunds avkoppling i soffan i kväll till Halv åtta hos mig och Idol...
Håll tummarna för att lägenheten passar mig!

Inga kommentarer: