Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 25 september 2010

En grå lördag

Idag är det lördag och grått ute. Tråkigt som bara den. Jag har mycket att tänka på just nu, därför skriver jag inte lika mycket som vanligt, men jag återkommer snart till den dagliga uppdateringen!
Idag ska jag städa lite och göra blåbärstårtor tills i morgon. Jonathan fyller år på måndag men vi ska fira honom i morgon. Tänk att han fyller 12 år. Han fick en ny skateboard av Erik i förskott igår. Han är väldigt nöjd över den och ska därför åka med kompisar till skateparken i Sundsvall idag. Blir nog kul att testa den nya brädan!
Nu är det dags att kliva in i duschen och sätta lite fart innan dagen hinner ta slut....

Inga kommentarer: