Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 28 september 2010

Hjärnan på högvarv

Kl åtta i morse var jag och tittade på lägenheten. (Patric var också med o tittade). Den var hyfsat fräsch så jag bestämde mig direkt. Inflyttningsdatum 15 oktober, det är om ca 2,5 vecka! Känns bra att ha fått ett datum i alla fall så jag kan planera och ringa runt om olika saker. Har skrivit på kontraktet och betalat in hyran, gjort adressändring, betalat den, och tecknat barnförsäkring idag (de stod tidigare på Patric). Sen ska jag fixa flytt av telefon och ordna bredband osv... det är lite att tänka på!..och allt kostar pengar dessutom! =(
Kära syster yster ringde o sa att hon är ledig den helgen och tänker komma upp och hjälpa mig. Snällt!
Om en stund ska jag och Thea ta en promenad till Maria, som ska klippa hennes hår. Sist vi gjorde det var på semestern, så nu är luggen lång igen! Thea vill dessutom klippa av håret en bit, vi får se vad Maria säger om det?
Undrar vad man ska äta då? Alltid samma tråkiga vardagsproblem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Skönt att lägenheten var bra. Kändes den fräsch eller behöver du tapetsera och fixa?
Jag kan kolla om vi har flyttkartonger kvar, annars tycker jag bäst om banankartonger och de finns gratis på Kvantum.
Hoppas lillfröken blir nöjd med frillan.
Kram på dig!

MAdde sa...

Jag tycker oxå att vanliga banankartonger är de bästa när man flyttar! :)

Linda sa...

Grattis till lägenheten!