Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 4 september 2010

Tripp till Kramfors

Idag for jag, Patric o Thea en sväng till Dollar Store i Kramfors. Den affären är betydligt roligare än den lilla tråkiga i vår stad. Köpte en liten fin skrivbok som jag ska ha på torsdag när jag börjar i SKOLAN. Det låter ju jätteallvarligt, men det är då jag startar kursen "Lärande genom handledning och reflektion" på högskolan, (eller universitetet som det nu så fint heter...). Gruvar mig lite för alla böcker som ska läsas, vi har fått litteraturlistan och det är en hel "radda" med böcker....vad har jag gett mig in på?
Nåja, det blir nog bra.

Förutom den lilla trippen har jag inte gjort många knop idag...Har varit jättelat, legat i soffan och läst i en bok. Håller fortfarande på med "Isprinsessan", och den är riktigt bra.

Till veckan börjar Idol igen, jag längtar. Det är en av de bästa sakerna som finns med hösten (om jag ska hitta nåt positivt med hösten). Just att krypa upp i soffan med hela familjen och ALLA gillar att titta på det, tända ljus och bara myyysa. Det är inte så många program på tv som faller mig i smaken, har aldrig varit nån tv-människa, men just Idol vill jag inte missa!

På tal om det så har jag kollat på reprisen av "Det okända" nu i kväll, alltid lika spännande... Vill att programmet för höstens seanser ska komma ut på hemsidan, men det verkar aldrig göra det... Undrar om de aldrig uppdaterar sidan eller om det ska komma så här sent?? Känns jättelänge sen jag var iväg. Längtar.

2 kommentarer:

Anja sa...

Jag håller verkligen med, läängtar också efter Idol!!

Madde sa...

Ska bli spännande att se Elin i Idol! :)