Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 12 september 2010

Söndagsbakning

Just nu bakas det Dumlekakor på Trumpetgatan..... Gott! Tror inte jag gjort såna sen Thea döptes för fem år sen... Det är verkligen superenkla kakor som ser väldigt fina ut för ögat.
Thea har en kompis här på besök. Jonathan är uppe och Edvin är hos en kompis. Jag ska planera veckans mat och åka och handla därefter. Idag ska vi provsmaka fisken Jonta kom hem med igår, det ska bli spännande.
I kväll väntar Friskis & Svettis igen. Gruvar mig lite eftersom det kändes som en nära-döden-upplevelse förra gången, på grund av min dåliga kondition...suck, men det blir väl bättre.
Ute spöregnar det idag, tråkigt.

Vinet vi provsmakade på igår var jättegott! Såg filmen Case39. Den var "sådär", lite för överdriven i min smak.

1 kommentar:

Anja sa...

Vad kul att vinet smakade gott :-)