Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 8 september 2010

Sländ-träff

I kväll har jag haft Sländan-gänget på besök. Alla kunde komma utom Henke. Trevligt att träffas som alltid. Bjöd på en supergod "Blåbärstårta" som jag fått recept på av Linda på jobbet. Det var så pass varmt att vi kunde sitta i uterummet hela tiden, kanon!

I morgon börjar kursen på skolan som jag ska gå. Ska bli spännande. Grabbarna ska vara på Murberget hela dagen i morgon för de har temastart där. Edvin får åka buss från skolan, men Jonta som är äldre får antingen cykla eller ordna skjuts själv. Vi har sån tur att han får åka både dit och hem med vår granne.

Nu är jag ganska trött så det blir nog till att krama kudden strax.

1 kommentar:

Christina sa...

Lycka till med utbildningen!!!