Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 26 september 2010

Livets svängningar

Ja som jag skrev har jag haft mycket att tänka på. Är inne i en stor förändring i mitt och min familjs liv. Jag och Patric ska separera. Det är mitt beslut och det känns som det rätta beslutet. Självklart är det jobbigt för alla inblandade, men allt lägger sig med tiden. Vi är dock vänner och tänker förbli det. Vi vill att allt ska vara så bra det bara går för barnen, så vi kommer att ses ibland ändå och ta en fika, se en film eller annat. Igår kväll till exempel var vi hem till Ann och Mats och umgicks som vanligt. Det känns bra i hjärtat att det inte blir en massa bråk och tjafs. Patric ska bo kvar här i huset och jag ska flytta till en lägenhet. Livet kommer att bli annorlunda, men det känns som att detta är mest rättvist både mot mig själv och mot alla andra.
Allt blir bra till sist.

2 kommentarer:

Linda sa...

Man ska följa sitt hjärtats röst, och med en bra inställning kommer era liv att bli kanon tror jag trots att ni väljer att separera. Du är stark!! Stor kram till dig och ett stort lycka till! KRAM <3

Anonym sa...

Jag stöder dig i ditt beslut även om vill fortsätta leva tillsammans. Jag älskar dig och kommer alltid att finns där för dig och barnen vad än det gäller. Ni kan alltid räkna med mig min dörr är alltid öppen \\ Patric