Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 20 september 2010

Skönhetstrams från en skönhetsmiss...;-)

I morse var det verkligen kallt när jag gick till jobbet. Hörde att någon sa att det var 1,6 grader. Usch, nu börjas det. Vantar och mössor fram och se över höstgarderoben till barnen. Jobbade till halv fyra idag och sen jag har inte gjort mycket vettigt. Latat mig, sett på Det Okända i soffan...

Igår beställde jag schampo och balsam från http://www.lyko.se/  Madde tipsade mig om den sidan en gång för jättelänge sen, och nu kom jag bara att tänka på den. I helgen när jag var hos syster yster så snyltade jag på hennes schampo och kom åter igen på vilken otrolig skillnad det är på att tvätta håret i frisör-schampo eller "vanligt" schampo. Jag har en lång period varit för snål för att handla frisör-schampo, men nu blev saknaden för stor så nu slog jag till. Det kommer kanske i morgon för idag fick jag mejl att produkterna redan var skickade. Snabbt må jag säga. Alla ni som brukar köpa hårvårdsprodukter hos frissan, kika in på Lyko, det är mycket trevligare priser för samma saker!

När jag ändå är inne på så värdsliga saker som "skönhet" så har Kicks ( http://www.kicks.se/ ) börjat sälja sitt utbud på nätet. Det allra bästa är att de har fått tillåtelse att sälja Make-up stores saker också! Det gillar jag skarpt då vi bara har Make-up store i Sundsvall. Kul!

Nu är jag trött, trött, trött....skönt att jag har tidig dag i morgon, slutar kl 14.
Nu blir det natti natti......

1 kommentar:

Linda sa...

Tack för tipsen :) Riktigt schampo är aldrig fel. Men tyvärr unnar jag mig det sällan!