Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 12 juli 2013

Ytterligare en lat-dag

Ännu en solig dag, idag var det dessutom någorlunda varmt ute vid Smitingen, även om det blåste lite. Jag, Ann och barnen åkte dit, och senare kom även Lottis. Jonta ringde och hade ingen nyckel så då åkte jag och Ann hem. Barnen stannade med Lottis ytterligare ett par timmar och var såå nöjda med det! =)
Hoppas på sol även i morgon, det är såna här dagar som är riktig semester tycker jag! Summering av första semesterveckan= Klart godkänd. Inga regniga dagar, utan hyfsat väder hela veckan! Enda minuset är att den gått så fort, men det brukar tyvärr alla semsterveckor göra!
Nu är det fortsättning på lat-temat, fast i soffan!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Ja visst är det härligt med semester, men håller med om att denna vecka gått för fort!

Catarina sa...

Galet fort! Hoppas ni har det bra!