Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 18 juli 2013

Man vänjer sig vid semester...

Klockan ringde halv åtta i morse eftersom jag skulle till frissan. Jag var nära att försova mig, tryckte på snooze hundra ggr i sömnen innan jag fattade. Så sjuukt trött, kändes som kl var tre på natten! Nåja, jag kom upp till sist och kom i tid till frissan...
Senare på dagen åkte jag med Edvin och knäppte kort på Expert och sen vidare till banken där vi skaffade ungdomskonto och id-kort till honom. Stora killen...:-) Var även in på bolaget och hämtade ut mitt "lchf-vin" som hade kommit. (Beställningsvara). Hoppas det är gott! Är nyfiken! Sen kom Lottis på kaffe en sväng. Har småplockat lite här hemma och fortsatt med tvätt...
I morgon kommer Madde! Längtar!

Inga kommentarer: