Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 4 juli 2013

Inväntar kalasgäster...

Väntar på Ann och Lottis som är på väg hit. Jag fyller visst 37 år idag, hur nu det gick till?!? ;-) Jag har bakat en lchf-tårta som blev riktigt fin! :-) Undrar om den smakar bra också? Det vet man aldrig... Har även bakat en lchf-Citronpaj, som jag inte heller vet hur den smakar? Har för  säkerhets skull köpt lite vanligt fika också ifall det smakar skit...;-)
Thea-gumman hade köpt egen present till mig, 2 "svampgubbar" av nåt slag...:-) Hennes kommentar när jag öppnade var bäst: "Fina va? Det var 2 för 10 på Dollar!" Haha, lillgumman....
Blev uppvaktad på jobbet också, med fina teckningar, skönsång och blommor! Gulliga arbetskamrater och barn!


2 kommentarer:

Christina sa...

Grattis grattis på din födelsedag! Kram!

Catarina sa...

Tack tack kära mor!