Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 22 juli 2013

Bloggpaus...

( Det här lnlägget är skrivet igår, men då gick det inte att publicera eftersom jag alltid har sån dålig mottagning på telefonen hos mor...)

Semester, härliga semester! Njuter av roliga innehållsrika dagar med betydelsefulla människor! Känns som jag knappt hinner skriva, och just nu är jag trötter. Berättar mer en annan dag. Just nu ligger Madde o jag i mammas hus o ska sova. Barnen har åkt med dom till stugan. God natt, från en semesterfirare!
Thea med smultron på strå...på mitt smultronställe! :-)

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Härligt, som det ska vara! ;)

Catarina sa...

ja visst är det så!!! =)