Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 14 juli 2013

Lite kyligare...

I morse var det mulet och rent av kallt ute! Vi var hemma och poade på lite. Barnen vek ren tvätt medan jag bakade chokladmuffins...(ja, det var en liten muta...) Efter lunchtid sprack det upp lite och då ville Thea och Edvin genast åka och bada igen... Jag gav med mig till sist trots att jag misstänkte att det skulle vara kallt. Men vad hindrar dom? 15 grader i vattnet och dom badade. Det var varmt och vindstilla när vi kom, men det var bara lugnet före stormen, för en kvart senare började det blåsa riktiga isvindar! Då for vi hem igen... Har suttit ute på balkongen, där är det i alla fall lä och varmt och skönt! Thea har ritat, och som vanligt häpnas jag över hennes teckningar! Vad fint, och vilka detaljer! Nu i kväll har vi bara slappat. Ännu en skön dag har passerat...


Inga kommentarer: