Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 10 juli 2013

En kall dag på Smitingen...

Edvin var såå sugen på att åka och bada nu sen han köpt sitt nya cyklop! Han gick och pratade om det hela kvällen igår och testade det  inomhus och gick och drömde sig bort...=)
I morse bestämde Ann och jag att vi skulle ta med barnen på stranden idag, trots att det var "lite blåsigt" ute. Smitingen blev det. Barnen badade i det femtongradiga vattnet (!), och mammorna satt i var sin solstol med koftorna på! Burr. Men de var nöjda i alla fall och vi blev ändå kvar ett par timmar åtminstone. Men det var INTE varmt.
På em kom E hit och hjälpte mig att byta kontakt i Theas lampa, så nu lyser den! Vad glad hon ska bli när hon kommer hem och får se det! Just nu är hon på kalas hos P och A (som fyller år).
Jonta har just kommit hem från Umeå, har hämtat honom på tågstationen efter några toppendagar, vad jag kan förstå. Skateboard för hela slanten i goda vänners lag. Edvin är på bio med Alex och ser "Dumma mig 2". Han blev bjuden av Alex som födelsedagspresent! Kul!
15 grader i vattnet är inte varmt...

Fina Edvin är nöjd med cyklopet!

Nu lyser "Maskrosen"!

Pyssel-Thea tillverkade en egen Smitingen-strand. Det ser skönare ut där...

Edvin "tränar" med sitt nya cyklop....=)

Inga kommentarer: