Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 30 juli 2013

Tända ljus-väder

Det har varit grått och murrigt ute hela dagen. Jag har i stort sett legat raklång på soffan hela dagen! Så himla skönt har det varit! Har kollat på en film,"The impossible". Verklighetsbaserad om en familj som var med om tsunamikatastrofen i Thailand. Som väntat har jag legat och storbölat!!! Men bra var den! I morgon kommer Madde! :-) 
En sak som är mysigt m såna här mörka dagar är så klart att tända ljus!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Du verkar ha en fin semester du med. ;) Håller med, rätt skönt med nån regndag (men inte för mycket!!). Har hört om den filmen också att den ska vara bra. Många filmer man vill se. ;)

Catarina sa...

Nej inte för mkt regn, nu är solen välkommen tillbaka!!! Rekommenderar filmen, den var jättebra!