Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 28 juli 2013

En balkongdag

Eftersom Edvin inte får bada ännu så blev det ingen strand idag, men det har varit riktigt varmt och soligt större delen av dagen. Det blev så klart en balkongdag i stället, det funkar det med! Ljuvliga värme.... Jag är så himla glad och tacksam över denna sommar. Det har faktiskt varit ovanligt många fina, soliga dagar. Det har i och för sig blåst ganska ofta, men om man jämför med somrarna som varit sista åren så har denna varit en riktig kanonsommar, en sån sommar som jag ska lägga på minnet! Hoppas att det är många fina dagar kvar också bara... Känns skumt att det bara är en semestervecka kvar, men det är som vanligt när man är ledig, dagarna bara rusar förbi. Men jag njuter. Varje liten sekund.

Inga kommentarer: