Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 29 november 2010

Varför är jag så seeeg???

På onsdag ska inlämningsuppgiften till skolan vara klar och inskickad till högskolan. Jag har inte ens börjat!!! Ja ni hörde rätt, inte ens börjat! Nej, jag sitter här i stället, eller så gör jag nåt annat oviktigt. Jag är ett hopplöst fall. Det är inte nån liten uppgift heller utan en litteraturreflektion som ska vara ca 2 A4 långt. Suck, tror det är dags att börja nu....guuuuud va tråkigt, har ingen lust alls kan jag lova!
Bläääääääh........

2 kommentarer:

Mia sa...

Äsch då, en småsak, sätt igång bara så är du snart klar. Det är att sätta igång som är det stora jobbet :)

Helen sa...

Håller med föregående, om att sätta igång är det stora jobbet. Men du som är så duktig att skriva har ju inga problem att klara av en sådan här uppgift. Kom igen nu!