Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 23 november 2010

Färdigflyttat

Idag tog vi oss i kragen o delade upp julsakerna, plus att jag hämtade skidor, skridskor, gamla böcker osv, som jag hade kvar i huset. Ann hjälpte mig att köra grejerna. Så nu....känns det som jag flyttat färdigt.

På tal om skidor o elände så har det kommit mera snö ute. Nu räcker det. Behöver inte komma nån mer snö, det är tillräckligt för att barnen ska kunna åka pulka o dyl.

Förstår inte riktigt att det är första advent till helgen. Det är ju inte klokt hur fort det har gått! En del har redan satt upp stjärnor och ljusstakar i fönstren. Lite för tidigt tycker jag, tidigast fredag åker det upp här. I år ska jag inte julpynta så mycket. Har ju precis fått ordning här, då vill jag inte ändra om det första jag gör. Får bli mer nästa jul.

Inga kommentarer: