Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 16 november 2010

Oväntad present!

Inplanerad kvällsträff på jobbet i kväll. Jag vet att Magda inte brukar hinna åka hem emellan såna gånger eftersom hon bor utanför stan, så jag frågade henne när hon slutade. Hon skulle få sitta på jobbet jättelänge så jag passade på att bjuda hit henne på mat i stället, och dessutom få en trevlig pratstund. Snacka om att jag blev förvånad, och glad, när hon kom med en jättefin inflyttningsblomma!
Den var verkligen i min smak, mycket fin! Tack snälla Magda!
Mötet på jobbet gick bra, men jag är grymt trött i kväll. Och i morgon har vi fotograferingen på jobbet som inte blev av förra veckan på grund av att fotografen hade felbokat. Frågan är om det blir nåt i morgon? Mer än halva vår barngrupp är tyvärr sjuka, så idag hade vi 6 barn. Feber o vattkoppor härjar på avdelningen. Det kan bli ett märkligt gruppfoto om vi är så få... Nåja vi får se hur det blir.
Nu blir det snart natti natti.

Inga kommentarer: