Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 23 november 2010

Gubben i skogen

Ibland är det extra LYXIGT att jag jobbar på samma förskola där jag har min dotter. Idag bjöd nämligen några från hennes avdelning in oss övriga från huset på TEATER och Thea hade huvudrollen (gubben) i berättelsen. En liten enkel saga med sååå duktiga modiga barn. Det var nästan så det kom en liten tår i ögat av stolthet. Om jag hade jobbat någon annan stans hade jag missat föreställningen. Tänk vad jag har det bra på många sätt! Det känns också väldigt bra nu när hon bor hos mig bara varannan vecka, att jag ändå får träffa henne varje vardag. Få en kram och snosa lite på henne, det gör att det inte känns lika jobbigt.

Inga kommentarer: