Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 24 november 2010

Skitväder!

Det ser ut att ha kommit jättemycket snö i natt och det blåser som bara den. Jag har i alla fall sovit som en sten hela natten, skönt. Klockan är halv sju på morgonen och jag börjar jobba kl sju, till fyra. Det brukar kännas som en seg dag.... Men i kväll ska jag på tjejmiddag till Lottis, undrar vad vi får för gott?
Nu ska jag för en gångs skull försöka hinna med att läsa tidningen, brukar aldrig hinna det på morgonen, utan det brukar bli alldeles innan jag ska lägga mig... Har ju alla fall ett bra svar att ge dom när de kommer att ringa o tjata om att jag ska prenumerera efter dessa gratismånader. Hinner inte. Dessutom vaknar jag varje, varje "natt" när tidningsbudet springer i trappan. Förstår inte att jag ska vara så lättväckt jämt.
Nej, in med de positiva tankarna, idag kommer det att bli en bra dag i snöstorms-helvetet.

Inga kommentarer: