Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 6 november 2010

Ett hål i min nya soffa! =(

Ibland är inte turen på ens sida och så var det nu i kväll. Jag skulle tända ljus på vardagsrumsbordet så jag stod alldeles vid bordet, på motsatt sida av soffan. Tänder en tändsticka, och samtidigt som jag tände den så gick den av, och den delen som brann flög iväg över bordet och landade i soffan, och brände ett HÅL i tyget på kudden! Jag höll faktiskt nästan på börja grina! Barnen kom in och undrade vad som hade hänt. Edvin kom på idén att man faktiskt kunde vända på kudden så syns det inte åtminstone. Sagt o gjort. Men ack så surt, irriterande och ledsamt! Min fina soffa! Usch och fyyyyyyyyyyyyy vad tråkigt.

Nu ska jag trösta mig med lördagsgodis.

1 kommentar:

tildan sa...

Fy så trist med en sönderbränd soffkudde... :(
Tur att den gick att vända och va fin ändå, en del soffor kan man ju faktiskt inte det med...
Hoppas ni får en bra dag!