Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 2 mars 2010

Irriterad!

Morr morr morr. Hade äntligen bestämt oss för att åka ner på Ikea och köpa köksmöblerna. Tänkte då delbetala möblerna och skulle använda P:s Ikea handla-kort. Vi satte oss i bilen och for några meter då han kom på att han inte hade pinkoden till kortet med sig. Åkte hem, men då vet han inte var han har koden! Kan man bli mer irriterad???? Moooorrrrr. Att man inte har mer ordning på sina koder fattar jag inte! Så nu sitter vi här. Sket i alltihop och känner mig bara anti. Gud vad irriterande. Jag får nog aldrig mina köksmöbler. Har bara haft dessa sopmöbler i alla år, så vi kan väl ha dom ett tag till. Igår kväll var Patric och Edvin på hockey. Anja kom hit en sväng, vilket var trevligt! Sen gick jag och lade mig hyfsat tidigt eftersom jag hade öppning i morse, men jag sov skitdåligt i natt. Låg på aga hela natten och tittade på klockan.....och i morgon öppnar jag igen. Känner mig trött, sur och less idag. Detta gjorde inte saken bättre. Hoppas att i morgon är en bättre dag.

2 kommentarer:

Jonna sa...

Jag tyckte den var så spännande :) jaa, man ville ju veta vilken dom hon fick! :) ha de bra!

Linda sa...

Förstår din irritation, inte alls kul när ens planer går åt skogen! Hoppas ni snart kommer iväg och får hem lite nya möbler!