Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 27 mars 2010

Uttråkad

Idag är jag uttråkad till max. Grått ute och snöblandat slask. Bläh. Vet inte vad jag vill hitta på, men tråkigt har jag. Längtar till sommaren så jag håller på blir galen, jag står snart inte ut om vi inte får mer sol och värme....suck. Igår öppnade visst ett nytt "videotek" här i stan. P och J ska åka ner och titta sen och kanske hyra nåt tills i kväll. Vi får se hur det blir. Händer inte så mycket. Närmare bestämt ingenting. Blir tacos till middag idag. Familjens favorit, dock inte min. Är lite smått less på det. Usch vad jag gnäller idag, men det är bara en sån dag idag. Idag har jag kollat på veckans "Det okända" i tv4 play. Smidigt när man kan se programmen när man själv tycker att det passar. Det var ett spännande, bra avsnitt, med Terry Evans. Jaha vad ska jag hitta på nu då?? Har inget kul att skriva om heller.... Nåja, det är skönt att "bara vara" ibland också, läsa en tidning kanske.... Ha en skön kväll.

Inga kommentarer: