Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 18 mars 2010

Lipat klart för denna gång

Som alltid efter en Sländan-träff blev det stora grinkalaset när jag kom hem igår....men som alltid när jag vaknade, dagen efter en sån träff och urladdning, så kändes det bra idag! De ger mig energi! Fick dessutom tröst och förståelse från min "nyfunna" goda vän som jag tycker så mycket om! Tack för det! =) Idag har jag jobbat som vanligt. Jag o Jessica hade planering, och den hade vi hemma hos mig. Sköna att ha nära så man kan byta miljö för en stund. Sen hämtade jag Thea och vi gick hem och slappade på soffan. När Patric kom hem hade han ett stort blomsterpaket med sig!!! Jag fattade noll och undrade vad det var....? "Till dig bara för att jag tycker att du är värd det".....Oj, vad glad jag blev. Roligt med såna överraskningar....=) Det var ett fint arrangemang i en stor avlång lila kruka, stenar, ljus och krukväxt i... Jättefin!!! Fick sms från Helena, en arbetskollega från en annan förskola.... att hon skulle komma hit i kväll med kläder till pojkarna som hennes pojke vuxit ur. Vad snällt, jag tror jag har stora tur-dagen idag! Ja det är sant som Annika sa igår kväll, efter regn kommer alltid solsken! I morgon eftermiddag åker Patric o jag till Sveg o hälsar på syster yster o Mathias. Thea ska vara hos farmor o farfar i helgen och ska dessutom på barnkalas på söndag. Ovant att åka utan henne. Hur som helst ska det bli en rolig helg, jag har aldrig varit med om det motsatta när vi umgås med dom....=) Nu ska vi äta risgrynsgröt till middag, ska bli gott!

Inga kommentarer: