Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 4 mars 2010

Äntligen nya möbler!

Så där ja! Nu har vi ääääntligen inhandlat våra nya köksmöbler! Behövde inte koden, det räckte med legitimation fick jag veta då jag ringde o frågade hur vi skulle göra. Tack för det! Skulle ha åtta st stolar, men så klart fanns bara sex. Den vanliga turen.
Får åka och komplettera med två till en annan dag. Nu är det "bara" själva ihopmonteringen kvar, och det blir inte idag. Det är ju hockey på tv.... :(
I morgon är det fredag igen, det är ju helt sjukt hur fort veckorna går. Man hinner ju inte med, men det har jag konstaterat många gånger nu. Madde frågade om vi vill komma till Sveg helgen om två veckor, så nu har vi bestämt att vi ska åka dit då! Vad kul att ha nåt att se fram emot. Självklart så krockade med nåt annat kul. Monika ringde och sa att hon skulle på kurs till Sundsvall i samma veva och hade tänkt komma hit och sova över.... Men Madde hade första tjing denna gång, så jag fick säga nej till Monika fast jag ville det jättemycket också. Typiskt. Jag brukar inte direkt vara så upptagen på helgerna i vanliga fall. Ska i alla fall bli kul att åka till Sveg. Brukar alltid utnyttja skrattmusklerna väldigt mycket i deras sällskap...=)
Ska nog snart krypa ner i sängen. Har varit extremt trött hela veckan, vet inte vad det beror på, eftersom jag faktiskt varit pigg en längre tid. Här om kvällen somnade jag innan halv nio, sov som en gris och hörde inte ens sms som kom fast jag hade telefonen alldeles vid huvudet.
God natt o sov så gott!

Inga kommentarer: