Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 28 mars 2010

Sköna söndag

Jaha då har ytterligare en helg passerat. Igår var stora LAT-dagen, gjorde ingenting på hela dagen och skönt var det, även om jag var lite uttråkad. Skulle se en film på tv:n på kvällen, men jag somnade efter ett halvt glas rödvin några minuter in i filmen....suck, jag är hopplös. Idag åkte vi till svärfar och svärmor och fikade och surrade bort nån timme. Sen hem, gjorde hemmagjort potatismos vilket alltid är lika gott...med köttbullar o sås till, mums. Har tvättat ett par maskiner, ändå är det ett berg där inne i tvättstugan. I morgon kväll ska jag på föreläsning om ADHD, det ser jag fram emot. Ska verkligen bli spännande. Undrar hur det är med brorsan förresten. Man hörs inte lika ofta nu när han för tillfället är utan dator... Kanske ska ta o ringa honom o höra. Skulle vilja ut och promenera, jag längtar verkligen efter det just nu, men det är ju så slaskigt ute och jag har inga bra skor för det vädret, så jag avvaktar lite. Det ska bli skönt med en kortare vecka, sen är det ju påsk. Vi har inga planer för påsken, tycker inte påsken är nåt speciellt. Fast helgen efter påsk blir rolig. Då kommer mamma och Jerry upp och Thea fyller år. Och det är en "hela-familjen-helg", dvs grabbarna är också hemma! Så jag längtar mer till den helgen än själva påskhelgen. Det bästa med påsken är att man får ledigt i fyra dagar i stället för två. Det ska bli skönt.

Inga kommentarer: