Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 1 december 2016

Första dagen hemma...

Den första dagen hemma... sov faktiskt som en sten i natt för första gången på länge. Låg och drog mig lääänge, till halv elva eller nåt (fast jag vaknade 7). Det var  skönt. Men en konstig känsla att allt flyter på som vanligt på jobbet. 
Ringde hyresvärden om att en propp gått till eluttaget där jag har motorvärmarkabeln och att jag inte kunde komma in i proppskåpet ute eftersom det är låst. Tänkte att om jag har tur fixar de det till nästa vinter eftersom de inte brukar vara så snabb att  fixa saker, men där fick jag för mina onda tankar- ett par timmar senare var proppen bytt! Fantastiskt och ett plus i kanten. Ringde även vårdcentralen eftersom jag har så ont i nacken sen jag ramlade och slog huvet i fredags. Fick en tid där så jag fick komma ner och få det dokumenterat. 
Så jag har ju faktiskt avverkat ett par "nyttiga" saker idag. 
I morgon blir det bullbak om orken infinner sig. Har åtminstone handlat hem grejer.
Får se hur många dagar jag kan hålla mig borta från jobbet. Måste nog hälsa på nån dag nästa vecka...☺️


Inga kommentarer: